Безкоштовні консультації для бізнесу Online













Консультації будуть відбуватись в межах події, під час якої паралельно (автономно) працюватиме 7 консультантів з різних тематик. Кожен учасник може забронювати для себе не більше 2-х індивідуальних консультацій з різними експертами. Тривалість однієї консультації – 1 год. Від однієї компанії може реєструватись не більше 2-х представників і одна компанія може отримати не більше 2-х консультацій в рамках цього компоненту проєкту.
ПЕРЕЛІК КОНСУЛЬТАНТІВ








Ганна Кулешова
Сертифікована консультантка зі стійкості та сталого розвитку МСП, членкіня Наглядової Ради Антикризової ініціативи UA Anti-crisis, керуюча партнерка “K&K consulting.”
Теми консультацій:
1. Розробка стратегії бізнесу: оцінка поточного стану та ресурсів, пошук нових можливостей розвитку, планування.
2. Розробка стратегії стійкості та сталого розвитку бізнесу під час кризи.
3. Вихід бізнесу з кризи: антикризові інструменти для керівника та команди.
1. Розробка стратегії бізнесу: оцінка поточного стану та ресурсів, пошук нових можливостей розвитку, планування.
2. Розробка стратегії стійкості та сталого розвитку бізнесу під час кризи.
3. Вихід бізнесу з кризи: антикризові інструменти для керівника та команди.








Олександра Борисенко
Віцепрезидентка Чернігівської ТПП
Теми консультацій:
1. Пошук та підбір грантових програм для бізнесу.
2. Важливі аспекти для врахування при написанні грантової заявки.
3. Платформи для пошуку грантів.
4. Складання профілю проєкту, Lean Canva, Business Model Canvas, SWOT – аналізу.
1. Пошук та підбір грантових програм для бізнесу.
2. Важливі аспекти для врахування при написанні грантової заявки.
3. Платформи для пошуку грантів.
4. Складання профілю проєкту, Lean Canva, Business Model Canvas, SWOT – аналізу.








ТЕТЯНА СЕЛЕЗЕНЬ
Керівниця відділу зовнішньоекономічних зв’язків Чернігівської ТПП, досвід консалтингу в сфері експорту понад 10 років.
Теми консультацій:
1. Аналіз експортної готовності (спроможності) компанії.
2. Аналіз ринків для експорту та вибір пріоритетних для роботи.
3. Аналіз законодавчих вимог ЄС (тарифні та нетарифні бар‘єри, походження, вимоги безпеки, санітарні та фіто-санітарні заходи, технічне регулювання, вимоги до маркування).
4. Вибір моделі виходу на ринок.
5. Пошук партнерів.
1. Аналіз експортної готовності (спроможності) компанії.
2. Аналіз ринків для експорту та вибір пріоритетних для роботи.
3. Аналіз законодавчих вимог ЄС (тарифні та нетарифні бар‘єри, походження, вимоги безпеки, санітарні та фіто-санітарні заходи, технічне регулювання, вимоги до маркування).
4. Вибір моделі виходу на ринок.
5. Пошук партнерів.








ОЛЬГА ДОБРОВОЛЬСЬКА
Консультантка з питань HR-систематизації, бізнес-тренерка
Теми консультацій:
1. Консультування керівників в питаннях підбору, адаптації, мотивації та залученості працівників;
2. Адаптація, оцінка та корпоративне навчання персоналу;
3. Розроблення та впровадження стандартів, положень, інструкцій, що регламентують кадрову політику підприємства та роботу з персоналом;
4. Розроблення стандартів обслуговування, чек-листів, пам’яток працівникам;
5. Оцінка рівня задоволеності працівників компанії;
6. Побудова відділу персоналу з «0»;
7. Побудова HR-бізнес-процесів компанії та їх автоматизація;
8. Навчання та менторство фахівців відділу персоналу
9. Розроблення організаційної схеми підприємства; Оптимізація штату компанії
1. Консультування керівників в питаннях підбору, адаптації, мотивації та залученості працівників;
2. Адаптація, оцінка та корпоративне навчання персоналу;
3. Розроблення та впровадження стандартів, положень, інструкцій, що регламентують кадрову політику підприємства та роботу з персоналом;
4. Розроблення стандартів обслуговування, чек-листів, пам’яток працівникам;
5. Оцінка рівня задоволеності працівників компанії;
6. Побудова відділу персоналу з «0»;
7. Побудова HR-бізнес-процесів компанії та їх автоматизація;
8. Навчання та менторство фахівців відділу персоналу
9. Розроблення організаційної схеми підприємства; Оптимізація штату компанії








ВАЛЕРІЙ БОРОВИК
Менеджер з комунікацій Чернігівської ТПП. Має досвід роботи з бізнесом, ГО та благодійними організаціями.
Теми консультацій:
1. Практичні поради з просування товарів та послуг Online (b2c та b2b напрямок).
2. Як правильно донести клієнтам цінність продукту, щоб його хотіли купити.
3. Дієві маркетингові інструменти саме для вашого бізнесу
4. Побудова воронки комунікації з клієнтом Online (воронка продажів).
1. Практичні поради з просування товарів та послуг Online (b2c та b2b напрямок).
2. Як правильно донести клієнтам цінність продукту, щоб його хотіли купити.
3. Дієві маркетингові інструменти саме для вашого бізнесу
4. Побудова воронки комунікації з клієнтом Online (воронка продажів).








Ірина Михайлова
Маркетолог-практик, засновниця агенції Sales360. Спеціалізація – вивід нових продуктів на ринок, розробка маркетингових стратегій.
Теми консультацій:
1. Аналіз продуктової лінійки на відповідність цілям бізнесу і потребам ринку. План дій.
2. Розробка ціннісної пропозиції для нового продукту/проєкту.
3. Краш-тест на унікальність продукту/проєкту.
4. “В пошуках блакитного океану”. Перспективи масштабування. Потенціальні ніші для зростання. Лідерство – як стратегія.
5. Аудит існуючої комунікаційної стратегії на відповідність стратегічним цілям (голос бренду, канали комунікації, ключові повідомлення).
1. Аналіз продуктової лінійки на відповідність цілям бізнесу і потребам ринку. План дій.
2. Розробка ціннісної пропозиції для нового продукту/проєкту.
3. Краш-тест на унікальність продукту/проєкту.
4. “В пошуках блакитного океану”. Перспективи масштабування. Потенціальні ніші для зростання. Лідерство – як стратегія.
5. Аудит існуючої комунікаційної стратегії на відповідність стратегічним цілям (голос бренду, канали комунікації, ключові повідомлення).








Тетяна Терещенко
Старший юрисконсульт Чернігівської ТПП, досвідчений фахівець з підтвердження форс-мажорних обставин.
Теми консультацій:
1. Визначення змісту поняття форс-мажорних обставин відповідно до законодавства України.
2. Форми сертифікатів про підтвердження форс-мажорних обставин. Огляд відповідного Регламенту ТПП України.
3. Процедура розгляду заяви та порядок видачі Сертифікату про форс-мажорні обставини.
1. Визначення змісту поняття форс-мажорних обставин відповідно до законодавства України.
2. Форми сертифікатів про підтвердження форс-мажорних обставин. Огляд відповідного Регламенту ТПП України.
3. Процедура розгляду заяви та порядок видачі Сертифікату про форс-мажорні обставини.





Мова: українська.
Участь можлива за умови попередньої реєстрації та отримання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на участь у консультації, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у фотозйомці під час консультації.






Тетяна
Представниця команди Північного хабу
ves@chamber.cn.ua
+38066-351-23-30