ЗАХИСТИ СВОЇ ІДЕЇ ТА БІЗНЕС, ЗАРЕЄСТРУЙ ТОВАРНИЙ ЗНАК
Якщо Ви виробляєте якісні товари чи надаєте якісні послуги, які користуються попитом та завойовує авторитет на ринку, захисти себе від недобросовісних конкурентів зареєструй торговий знак, та отримай Свідоцтво.
Свідоцтво торгового знаку – це Ваш паспорт, який надає виключне право на використання назви. Без реєстрації будь-хто може використовувати назву, та Ваші ідеї. Більш того, якщо зареєструє хтось раніше, то заборонять Вам використовувати торговий знак, що приведе до втрати бізнесу.
Ваш бізнес успішний!!! У Вас є оригінальні ідеї!!! Ви стаєте пізнаваним, бізнес починає приносити прибутки, то конкуренти не гають часу, а намагаються використовувати схожі елементи в своїй діяльності для отримання переваги на ринку. Саме тому власник нових ідей, проектів, винаходів, повинен захищати своє і боротися із копіюванням – охороняти всі складові свого «БРЕНДУ» !!! Все нове придумане та реалізоване Вами, якого не має у конкурента; нове виробництво продукції, дизайн товару, оригінальність упаковки.
Про винаходи, корисні моделі, промислові зразки, авторське право, ноу-хау та інше розповім у наступній статті.
Для Вас один із цікавих фактів про реєстрацію торгової марки:
Червона стрічка Roshen
Беззастережне перше місце в нашому рейтингу дістається саме справі про червону стрічку.
13 травня 2017 року компанія Roshen подала заявку на реєстрацію торгової марки для товарів 22 і 30 класів МКТП у вигляді, увага, червоного кольору. Однак Roshen в реєстрації відмовили, оскільки у заявленого позначення відсутня розпізнавальна здатність. Після безрезультатного оскарження відмови Апеляційної палати заявник відправився в господарський суд.
В якості доказів наявності у червоного кольору розрізняльної здатності, компанія Roshen надала результати соціологічного дослідження, яке показало, що 70,7% респондентів асоціюють червону стрічку з золотим або жовтим написом, якою перев’язують торти, з певним виробником кондитерських виробів. 90% з цих 70,7% назвали конкретного виробника – компанію Roshen.
Зверніть увагу на те, що в соціологічному дослідженні йдеться про червону стрічку із золотим або жовтим написом, а на реєстрацію в якості торгової марки був заявлений просто червоний колір.
Рішення суду у справі № 910/9610/18 від 3 червня 2019 року викликало шквал обурення серед фахівців в сфері інтелектуальної власності. Грунтуючись на результатах одного єдиного соціологічного дослідження, до якого, до речі, є цілий ряд питань, суд вирішив, що торговій марці у вигляді червоного кольору бути. Відтепер компанія Roshen може забороняти використання червоних стрічок для упаковок будь-яких товарів.
На даний момент у цій справі відкрито апеляційне провадження. Подальший хід справи ви легко зможете відслідковувати в системі аналізу судових рішень VERDICTUM.
З повагою Патентний повірений Крайник Анатолій Миколайович
ел. – Krajnika71@gmail.com
тел. 050-308-55-82