Реклама у корпоративних ЗМІ

МЕДІА-ПРОПОЗИЦІЯ

Єдине в області економічне  іміджево-практичне видання «Директорська пошта», що видається Полтавською торгово-промисловою палатою, пропонує для своїх членів, їхніх партнерів, усіх підприємців області іміджеві та виробничо-практичні матеріали з метою допомоги в організації бізнесу, поширенні передового досвіду  та розширенні кола споживачів.

Журнал розповсюджується також за межі області та України:  в органи державної та виконавчої влади, Посольства, торговельно-економічні представництва, громадські організації.

Видання є гарним іміджевим подарунком до корпоративного свята, особистої визначної події, у період виборчої  кампанії.

Тираж:  3 000 тис. Розповсюджується за кошт ПТПП.

«Директорська пошта» – це 24 глянцеві кольорові сторінки, формату А-4. Основні рубрики: «Імідж керівника – успіх компанії», «Партнери Палати», «Зроблено на Полтавщині», «Вас чекають за кордоном. Виставки. Семінари. Тренінги», «Соціальна місія бізнесу», «Інновації», «Азбука підприємництва» та інші.

2016-03-30 22-54-28 Скриншот экрана