Реклама у корпоративних ЗМІ
МЕДІА-ПРОПОЗИЦІЯ
Єдине в області економічне іміджево-практичне видання «Директорська пошта», що видається Полтавською торгово-промисловою палатою, пропонує для своїх членів, їхніх партнерів, усіх підприємців області іміджеві та виробничо-практичні матеріали з метою допомоги в організації бізнесу, поширенні передового досвіду та розширенні кола споживачів.
Журнал розповсюджується також за межі області та України: в органи державної та виконавчої влади, Посольства, торговельно-економічні представництва, громадські організації.
Видання є гарним іміджевим подарунком до корпоративного свята, особистої визначної події, у період виборчої кампанії.
Тираж: 3 000 тис. Розповсюджується за кошт ПТПП.
«Директорська пошта» – це 24 глянцеві кольорові сторінки, формату А-4. Основні рубрики: «Імідж керівника – успіх компанії», «Партнери Палати», «Зроблено на Полтавщині», «Вас чекають за кордоном. Виставки. Семінари. Тренінги», «Соціальна місія бізнесу», «Інновації», «Азбука підприємництва» та інші.